otrdiena, 2012. gada 7. februāris

jel dodiet man vienu brīvu dienu:)



Nesen sarunājoties ar vienu cilvēku aizdomājos par viņa teikto frāzi - ''nav ko darīt, nu nav ko darīt'', mēģināju atcerēties, kad esmu bijusi tādā situācijā, kad nav ko darīt..... tā arī neatcerējos....
pārsvarā gan man ir tā, kad ir iekrājušies tik daudz darbi, un nezini, kad lai to visu padara, un tas rada tādu nemiera stāvoklī, ka nezinu kur likties,.....bet kad nav ko darīt....???
varu vien apbrīnot tās mammas un vecmammas, kuru blogos lasu bezmaz vai katru dienu par kādu jaunu paveiktu darbu, ne tikai sev, bet arī citiem - nodarbības, citu pasūtījumi utt... rodas jautājumus, vai es nepareizi organizēju savu laiku, vai arī vienkārši daru savus darbus pārāk lēnā tempā....
................................................................................................................................................................
lai nu paliek, tās tā- pārdomām....
 atkal esmu saņēmusies pasūtījumus no E-bay, tik skaistas pērles, ak, pilnīgi siekalas tek, kā gribētos pieķerties klāt....
dažas liku lietā, kamēr mazie vīriņi čučēja diendusu:)






un tas lūk mans šī brīža''gara darbs'' - kaut kad skrienot caur Rēzeknes ''r.d.a.'' iekrita acīs XXXL izmēra jaka,no pabiezas dzijas un protams manā šobrīd tik iemīļotajā zilajā krāsā. Pirkta gan viņa bija ar mātišķu domu uzadīt kaut ko puikām, bet ..... ak vai, kas es par mammu, tā sakārojās džemperkleitu:) vakar pabeidzu, tā kā vel slapja, negribas vilkt mugura demonstrēt:)
lai Jums darbīga diena meitenes:)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru