svētdiena, 2012. gada 8. janvāris

ak, cik patīkami ir atgriezties:)

Pagājušā gada nogalē sapratu, ko nozīmē pieradums,jo tik pierasts bija, katru vaķaru ienirt ''bloglandijas'' pasaulē, apjūsmot  apbrīnojami radošu un  čaklu meiteņu veikumus, papriecāties un naktī  izsapņot, kāds būs mans nākošais darbiņš, UN TAD sastopies ar mūsdienu tik elektronisko pasaules realitāti - datoram nojūk kaut kāda programma, it kā viss iet, bet  neredzu pašu galveno!!!
 kā es pie sevis ironizēju,ja kāds rēķinātu, man būtu tik niecīgs interneta rēķins šajos mēnešos, jo pie datora negāju klāt dienām. .....
ESmu atguvusi sirds mieru pateicoties vīra kungam, kurš izlēma, nu ņemam tad beidzot jaunu kasti mājās:)ak, cik man ļoti,ļoti pietrūka šīs pasakainās bloglandijas:):)
 Aizkavējies ziemassvētku sveiciens un laimīga un veiksmīga jaunā gada vēlējums Jums visām meitenes!!!!:)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru