ceturtdiena, 2012. gada 19. janvāris

Timija laiks:)


mani priecē tas,ka puikām interesē arī kaut kas cits no multenēm, izņemot Zibeni Makvīnu, un tas ir Timijs. Tuvojas Kārlēna vārdadiena, es tā domāju, ka visāda veida Zibeņi viņam tiks no draugiem un radiem, tad nu es  ķērās pie Timija gatavošanas. Ideja nošpikota no ''Pai'' Aijas lapsas, uz cimdiņa virspuses uzšūts Timijs, par kājām gan bija jāpiedomā, jo kur to piekto lai liek,aizšuvu ciet.
Tā kā mums vēl tas periods, kad dāvanas tiek abiem, tad jādomā būs, ko otram brālim,laikam jau pūcīti. Starp citu vakar pēc kora mēģinājuma tiku vietējā muzejā un kamēr gaidījām muzeja vadītāju palūkoju izstādi - tur bija'pūču darbiņu izstāde.... Ak, bērni ir apbrīnojami mākslinieki, ja vien viņus pareizi ievirza:) ar telefonu fočējot man nesanāk kvalitatīvas bildes, bet nu vismaz domai:)



 un nobeigumā, mamma man sūdzās , ka pie viņas Ventspilī neesot sniegs, paskat kā pie mums pieputināts, īsti ziemas prieki:)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru