pirmdiena, 2012. gada 9. janvāris

nokavējies atskats uz ziemassvētku dāvanām!

diezgan miglains kopskats, bet doma par šī gada dāvanām bija tāda - trīs varianti -
1) pašu lietas sveces, krāsainas un katrai krāsai skaidrojums. Sveču liešanā man ideāli noderēja sakrātās bērnu biezeņu burciņas, ar visiem vāciņiem, kāpēc ne;
2)pašvārītas ziepes, lielas izvēles iespējas man nebija, jo no ēteriskajām eļlām bija tikai lavanda un vaniļa. bet sataisīju arī lufas ziepes- iekrāsoju ar burkānu sulu, pamata lufas sūklis,
vēl mēģināju kafijas ziepes, iegrābos gan daudzumā, sataisīju daudz un piedevām vēl nesanāca tā kā gribējās, jo noskopojos ar labu kafiju. piebēru tādu, kura jau sen stāv un neviens viņu nedzer, smarža nekāda, bet izskats gan man patīk - caurspīdīgas ziepes ar brūniem kubiciņiem.
tad vēl filcētās ziepītes - biju sasūtījusi tā vairāk no Oriflame dažādu smaržu apaļas ziepītes un safilcēju tās gan pieaugušajiem, gan bērniem
. Svētku noskaņai  samiksēju arī kanēļa cukuru un ziemassvētku skrubi, kurš laikam netiks izmantots līdz nākamajiem ziemassvētkiem:):)
Tas viss derēja sieviešiem, bērniem, bet ar vīrišķo dzimumu man kā vienmēr ir vienas galvassāpes, kurš jau ņēma par labu, tam tika arī filcētās ziepes, bet pārējiem - alus bundža izrotāta kā vecītis vai ziemeļbriedis. tādā jomā man vienmēr ir bijis grūti izdomāt
.Un tas lūk tad arī bija viss, maniem puikām šobrīd neko dzīvē nevajag kā Zibens makvīnu un ledenes, tas viņiem arī tika.:):)
Ārpus svētkiem-vīramātei iepatikās manis pērļotā rokassprādze, kuru es starp citu nebiju ne vienu pašu reizīti uzvilkusi, viņai sakārojās tādu kaklarotu, kāpēc ne, cismaz nestāv dīkā, pārtaisīju:)


un manai mīļajai krustmātei, dzimšanasdienā tiks šalle, čunčurota ar šķīstošo flizelīnu.tadā pat tehnikā esmu iesākusi krekliņu, jāsaņemas tik mugurpusei:)
un tie tādi mazie darbiņi:)


zirneklīgajam pietrūkst aizdares, neesmu tikusi līdz attiecīgajiem veikaliem:)
VISS ''atvila dušu'', beidzot esmu pakomunicējusi, kā man tā pietrūka!:)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru